
Digimarkkinoinnin-
tietopankki
Digimarkkinoinnin tietopankki
Kuinka tehdään tuloksellista ja nykyaikaista digimarkkinointia niin pienelle kuin suuremmallekkin yritykselle? Olitpa sitten digimarkkinoinnista kiinnostunut pienyrittäjä, opiskelija, tai vaikkapa alanvaihtaja, niin tämä blogi on juuri sinulle. Täältä löydät kaiken tarvittavan tiedon digimarkkinointitaitojesi kehittämiseen. Klikkaa itsesi blogiin ja aloita tuloksellinen digimarkkinointi!
Uusimmat artikkelit
Kuinka asentaa Google Search Console verkkosivuillesi 2022?
Olen muutamassa artikkelissani saattanut sivuten puhua Googlen Search Consolesta, mutta nyt ajattelin että olisi hyvä kirjoittaa pidempi teksti ainoastaan siihen liittyen. Tämän artikkelin luettuasi tiedät mikä on Search Console ja osaat asentaa sen sivuillesi alle...
Miten sivusi pärjää Googlessa? – Kuinka tehdä SEO-auditointi?
Moni verkkosivujen omistaja on varmasti miettinyt, kuinka oma sivusto sijoittuu ja pärjää Googlessa. Paras tapa selvittää sijoitusta ja hakukoneystävällisyyttä ei ole kuitenkaan oman sivun Googlettelu ja sijoituksen tarkastelu. Tätä varten on olemassa SEO-auditointi,...
Kuinka luodaan mukautettu konversio? – Facebook markkinointi
Mikä on Facebookin mukautettu konversio? Mukautettu konversio on Facebook -pikselin ominaisuus, jonka avulla voidaan seurata tuloksia, joita Facebookin vakiotapahtumilla ei pysty. Mukautetut konversiot ovat siis itse määritettyjä tapahtumia, joita halutaan seurata...
12kk Google-optimointia – Mitä tuloksia sain?
Siitä on nyt 12 kuukautta kun "virallisesti" aloitin omat hakukoneharrastelut tämän blogin muodossa. Viime kerran päivittelin blogini Google-optimointituloksia tänne viime huhtikuussa, tarkalleen 17. päivä. Siitä on tultu taas 6kk eteenpäin ja olisi aika katsoa...
Facebookin kohderyhmät – Kuinka niitä käytetään?
Olen täällä blogin puolella varmaan muutamaan kertaan maininnut Facebookin kohderyhmät. En ole kuitenkaan niihin sen syvemmin perehtynyt, joten mietin, että nyt voisi olla hyvä aika. Kohderyhmillä tarkoitetaan erilaisia markkinoinnissa hyödynnettäviä yleisöjä, joita...
Kuinka tehdä Google avainsanatutkimus? – Selvitä mitkä avainsanat tuovat kävijöitä sivuillesi
Mikä on avainsanatutkimus ja kuinka se tehdään? Avainsanatutkimus tarkoittaa oman nettisivun parhaiden avainsanojen etsimistä, eli toisin sanoin halutaan ymmärtää mitä hakutermejä potentiaaliset asiakkaasi käyttävät Googlessa löytääkseen palvelusi. Tutkimuksessa...
Haluatko epäreilua kilpailuetua digimarkkinointiisi?
Palkkaa avuksesi yhden miehen digimarkkinointiarmeija, ja jätetään kilpailijasi lähtöviivalle jo heti kättelyssä. Minulta saat asiantuntevaa ja tehokasta apua kaikkiin digimarkkinointisi tarpeisiin. Jos haluat oikeasti toimivaa ja mutkatonta palvelua matalalla kynnyksellä, niin täytä alla oleva tarjouspyyntölomake.
Toteutan palveluni tuntipohjaisesti, joten se ei sisällä yllättäviä aloituskuluja tai pitkää sitoumusta. Maksat vain sovitusti tehdystä työstä.
Palveluni tuntilaskutus on 99 €/ h, johon lisätään arvonlisävero 24 %.