Digimarkkinoinnin-
tietopankki
Digimarkkinoinnin tietopankki
Kuinka tehdään tuloksellista ja nykyaikaista digimarkkinointia niin pienelle kuin suuremmallekkin yritykselle? Olitpa sitten digimarkkinoinnista kiinnostunut pienyrittäjä, opiskelija, tai vaikkapa alanvaihtaja, niin tämä blogi on juuri sinulle. Täältä löydät kaiken tarvittavan tiedon digimarkkinointitaitojesi kehittämiseen. Klikkaa itsesi blogiin ja aloita tuloksellinen digimarkkinointi!
Uusimmat artikkelit
Kuinka luodaan mukautettu konversio? – Facebook markkinointi
Mikä on Facebookin mukautettu konversio? Mukautettu konversio on Facebook -pikselin ominaisuus, jonka avulla voidaan seurata tuloksia, joita Facebookin vakiotapahtumilla ei pysty. Mukautetut konversiot ovat siis itse määritettyjä tapahtumia, joita halutaan seurata...
12kk Google-optimointia – Mitä tuloksia sain?
Siitä on nyt 12 kuukautta kun "virallisesti" aloitin omat hakukoneharrastelut tämän blogin muodossa. Viime kerran päivittelin blogini Google-optimointituloksia tänne viime huhtikuussa, tarkalleen 17. päivä. Siitä on tultu taas 6kk eteenpäin ja olisi aika katsoa...
Facebookin kohderyhmät – Kuinka niitä käytetään?
Olen täällä blogin puolella varmaan muutamaan kertaan maininnut Facebookin kohderyhmät. En ole kuitenkaan niihin sen syvemmin perehtynyt, joten mietin, että nyt voisi olla hyvä aika. Kohderyhmillä tarkoitetaan erilaisia markkinoinnissa hyödynnettäviä yleisöjä, joita...
Kuinka tehdä Google avainsanatutkimus? – Selvitä mitkä avainsanat tuovat kävijöitä sivuillesi
Mikä on avainsanatutkimus ja kuinka se tehdään? Avainsanatutkimus tarkoittaa oman nettisivun parhaiden avainsanojen etsimistä, eli toisin sanoin halutaan ymmärtää mitä hakutermejä potentiaaliset asiakkaasi käyttävät Googlessa löytääkseen palvelusi. Tutkimuksessa...
Kuinka paljon sivuni hakukonenäkyvyys kasvoi 6kk hakukoneoptimoinnilla?
Olen tässä nyt reilun vuoden verran vaihtelevan aktiivisesti kirjoitellut tänne blogin puolelle digimarkkinointiaiheisia tekstejä. Tekstintuoton lisäksi olen samalla treenaillut hakukoneoptimointia ja sitä kuinka rakentaa sivuille hakukonenäkyvyys nollista. Mitään...
Pienyrittäjän opas somemainontaan – Kuinka tehdä tulosta alle 100€ kuukausibudjetilla?
Miksi pienyrittäjän kannattaa markkinoida somessa? Somemainonta on siitä hienoa, että se ei vaadi suuria resursseja jotta siinä voi onnistua. Lisäksi sosiaalisessa mediassa on ennennäkemättömän helppo tavoittaa suuria yleisöjä tehokkaasti. LM Somecon artikkelin mukaan...
Haluatko epäreilua kilpailuetua digimarkkinointiisi?
Palkkaa avuksesi yhden miehen digimarkkinointiarmeija, ja jätetään kilpailijasi lähtöviivalle jo heti kättelyssä. Minulta saat asiantuntevaa ja tehokasta apua kaikkiin digimarkkinointisi tarpeisiin. Jos haluat oikeasti toimivaa ja mutkatonta palvelua matalalla kynnyksellä, niin täytä alla oleva tarjouspyyntölomake.
Toteutan palveluni tuntipohjaisesti, joten se ei sisällä yllättäviä aloituskuluja tai pitkää sitoumusta. Maksat vain sovitusti tehdystä työstä.
Palveluni tuntilaskutus on 99 €/ h, johon lisätään arvonlisävero 24 %.