Digimarkkinoinnin-
tietopankki

Digimarkkinoinnin tietopankki

Kuinka tehdään tuloksellista ja nykyaikaista digimarkkinointia niin pienelle kuin suuremmallekkin yritykselle? Olitpa sitten digimarkkinoinnista kiinnostunut pienyrittäjä, opiskelija, tai vaikkapa alanvaihtaja, niin tämä blogi on juuri sinulle. Täältä löydät kaiken tarvittavan tiedon digimarkkinointitaitojesi kehittämiseen. Klikkaa itsesi blogiin ja aloita tuloksellinen digimarkkinointi!

Uusimmat artikkelit

Mitä tuloksia sain 18kk hakukoneoptimoinnilla?

Mitä tuloksia sain 18kk hakukoneoptimoinnilla?

Taas olisi aika päivitellä blogiin hakukoneoptimoinnin tuloksia. Viime kerrasta alkaa olla jo puolisen vuotta. Nyt ensimmäistä kertaa näkyvyys ja liikenne alkaa olla melko runsasta ja tasaista aiempaan verrattuna. Kuukausittain hakutuloksista sivullani saattaa käydä...

Kuinka asentaa Google Search Console verkkosivuillesi 2022?

Kuinka asentaa Google Search Console verkkosivuillesi 2022?

Olen muutamassa artikkelissani saattanut sivuten puhua Googlen Search Consolesta, mutta nyt ajattelin että olisi hyvä kirjoittaa pidempi teksti ainoastaan siihen liittyen. Tämän artikkelin luettuasi tiedät mikä on Search Console ja osaat asentaa sen sivuillesi alle...

Miten sivusi pärjää Googlessa? – Kuinka tehdä SEO-auditointi?

Miten sivusi pärjää Googlessa? – Kuinka tehdä SEO-auditointi?

Moni verkkosivujen omistaja on varmasti miettinyt, kuinka oma sivusto sijoittuu ja pärjää Googlessa. Paras tapa selvittää sijoitusta ja hakukoneystävällisyyttä ei ole kuitenkaan oman sivun Googlettelu ja sijoituksen tarkastelu. Tätä varten on olemassa SEO-auditointi,...

Kuinka luodaan mukautettu konversio? – Facebook markkinointi

Kuinka luodaan mukautettu konversio? – Facebook markkinointi

Mikä on Facebookin mukautettu konversio? Mukautettu konversio on Facebook -pikselin ominaisuus, jonka avulla voidaan seurata tuloksia, joita Facebookin vakiotapahtumilla ei pysty. Mukautetut konversiot ovat siis itse määritettyjä tapahtumia, joita halutaan seurata...

12kk Google-optimointia – Mitä tuloksia sain?

12kk Google-optimointia – Mitä tuloksia sain?

Siitä on nyt 12 kuukautta kun "virallisesti" aloitin omat hakukoneharrastelut tämän blogin muodossa. Viime kerran päivittelin blogini Google-optimointituloksia tänne viime huhtikuussa, tarkalleen 17. päivä. Siitä on tultu taas 6kk eteenpäin ja olisi aika katsoa...

Facebookin kohderyhmät – Kuinka niitä käytetään?

Facebookin kohderyhmät – Kuinka niitä käytetään?

Olen täällä blogin puolella varmaan muutamaan kertaan maininnut Facebookin kohderyhmät. En ole kuitenkaan niihin sen syvemmin perehtynyt, joten mietin, että nyt voisi olla hyvä aika. Kohderyhmillä tarkoitetaan erilaisia markkinoinnissa hyödynnettäviä yleisöjä, joita...

Kysy mitä vaan digimarkkinointiin liittyen. Vastaan kaikille, eikä maksa mitään! 👇